Tattoo Alice in Wonderland


Jednou vstoupíte do kolotoče tetování a už je z něj těžké vyskočit. Tak to mám i já. Mé první tetování jsem si nechala udělat před 5 lety a ihned jsem věděla, že není mé poslední. Korunky se šetřily a dva roky na to, jsem šla na další tři tetování. Pár let uteklo a já se poznala s jednou tatérkou, která teprve svoji ,,malovací" kariéru začíná. Jednou jsem se zapřísáhla, že nikdy nepůjdu k jinému tatérovi, než do Dvora Králové nad Labem k Lukášovi Rouskovi. Ovšem při poznání této nové holčiny, která se učí tetovat a překvapivě ji to jde, jsem si vše rozmyslela a přehodnotila.
Půjdu do toho! :)

Návrh byl vymyšlený vcelku rychle, teď ho jen uskutečnit. Jelikož pracuji v kanceláři, můj sen mít potetovanou celou ruku se vytrácí. Vymyslet náhradní místo bylo také snadné. Mým vítězem se stal Šklíba z Alenky v říši divů.

Termín byl konečně domluven a šlo se tetovat. Adrenalin a strach ve mě koloval, ale šla jsem do toho. Pochyby, zda to Nikča zvládne vytetovat byly upřímně velké. Jsem moc ráda, že jsem vložila důvěru do správných rukou. Nikča je velmi přátelská a šikovná. Po všech těchto stránkách bylo vše naprosto v pořádku. Jediné kde nastala krizovka, bylo samotné tetování.

Ukázalo se, že jsem si vybrala jedno z nejbolestivějších míst na těle, kde je možné tetovat. Nevím, zda jsem takový posera já, nebo to na nártu bolí každého, ale já upřímně trpěla jako pes. Chvíli to nebolelo a chvíli jsem myslela, že mi upadne kus nohy. Nikča se ukázala jako pořádná masochystka, která se mé bolesti smála a bavila ji. On asi každý tatér musí být tak trochu zvrácený, protože cílevědomě ubližovat člověku a ještě si nechat za to zaplatit, je opravdu zvrácené. :D Dílo se blížilo k cíli a já mohla konkurovat ,,dlaždičům". Sama jsem se divila, kde nějaké výrazy beru, protože věty typu: ,,Do psí pr***" apod. nejsou u mě dvakrát běžné. :)

Po dvou hodinách utrpení, vydeptání Nikči mopsíka mými skřeky a jedné rozlité sklenice vody, bylo dílo hotovo. Oddechla jsem si a zkontrolovala své
tetování. Nožku jsem měla dosti napuchlou, skoro to vypadalo, že jsem dostala výron, ale byla jsem spokojená. Dopadlo to přesně dle mých představ. :) Nemusím sem asi vypisovat, že má další myšlenka byla, že by se něco hodilo i na druhý nárt, ale při vzpomínce na tu bolest jsem to ihned  zavrhla. Snad třeba  za rok, až na to zapomenu. :)

Po přečtení tohoto článku si asi říkáte: ,,Kdo je ta masochystka z Náchoda, co se učí tetovat?" :)


Jmenuje se Nikola Pultarová a její zálibou je tetování. Když se na ni bedlivě podíváte, jistě Vám dojde, proč to píšu. Pokud byste měli zájem o tetování v rozumné cenové relaci, určitě ji napište. Nejen, že budete mít památku na celý život, ale také si skvěle pokecáte. :) Najdete ji buď v Praze, nebo v jejím rodném městečku Náchodě. Jistě každýmu odpoví a nové blázny do tetování uvítá. :) Po kliknutí na logo instagramu, ji můžete sledovat a kontaktovat ji.


(Pokud si někdo vzal k srdci slovo ,,masochystka" , tak to byl můj nejapný humor.)


8 komentářů:

  1. Super nápad. Líbí se mi že není na každé holce v okolí :D Tatérka šikovná (y)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Malinko se obávám, že to začne být fenomén něco jako peříčka a pampelišky. -_- Ale snad ne. :)

      Vymazat
  2. Pěkné tetování i článek! :):)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné tetování, mě se spíše líbí hodně minimalistické, ale tohle je krásné :)
    S láskou Rose :* - Můj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se toho líbí tolik, že bych potřebovala jednou takové tělo. :D :) Děkuji.

      Vymazat
  4. Takové tetování vidím poprvé, originální :) Já si vždycky myslela, že mi bude stačit jen jedno tetování, že jich víc chtít nebudu, před třemi roky jsem si nechala vytetovat první, a letos bych k němu ráda přidala další. :)
    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Já chtěla kočku vytetovat a po shlédnutí Alenka v říši divů jsem měla jasno. :) :D A říká se, že kec o jednom tetování je ta největší lež v životě potetovaného člověka. :)

      Vymazat