Minieuroland


,,Hlavně se teple ustrojit: kalhoty, tenisky, mikinu a koženou bundu!
Předpověď počasí ukazuje v Kłodzku 18°C a jelikož jsem typický zmrzlín, tak jsem se ustrojila do teplého oblečení. Hned na úvod mě mamka počastovala slovy, jaký jsem ,,magor”, když oni jedou v kraťasech. Politovala jsem bráškové, jaká jim bude zima a vydali jsme se na cestu.



Hurá do Minieurolandu!
Po necelé hodině cesty, kdy jsme slyšeli stokrát větu: ,,Kdy už tam budem?”, jsme dorazili na místo. Mile nás překvapilo 28°C počasí. Shodíme ze sebe oblečení, nasadíme sluneční brýle a jde se do parku. Jediná já se samozřejmě pařím v kalhotech. Je mi více než jasné, že kdybych zůstala v šatech, proprší nám celý den. Takže na jednu stranu, mohu být ještě ráda.
Zaplatíme si rodinné vstupné a jdeme se kochat parkem miniatur. I když nám parčík ze začátku přijde malý, tak nás mile překvapí. Rozprostírá se na 20 tisíc. m² a nachází se na něm přes 40 exponátů. Můžeme na něm vidět známé stavby z celého světa a to zejména z Evropy ale i Dolního Slezska. Nejsem žádná milovnice květin, ale v tomto parku jsem musela uznat, že zahradní designéři a architekti se činili. Krásně sladěné miniatury plné precizně vypracovaných detailů, dohromady s květinami a cestičkami vytvářeli to správné kouzlo.

Ceník:
  • 19 zł – dospělý
  • 60 zł – rodinný
  • 17 zł – snížený
  • 15 zł – skupina od 15 osob


Moji bráškové ocenili i skvěle propracované vrakoviště aut, kde byly i přesně imitované součástky aut. Zámky, hrady, doly se zlatem, vlakové nádraží, ale i Big Ben a šikmá věž. Najdete tam skoro vše, co si umanete. Velká puzzlata, náhodně rozmístěná po parku jsou připravena pro ty šikovnější. Pro mě tam byly jako dělané závěsná křesla, ve kterých se můžete uvelebit a sledovat dění z povzdálí.
Nyní je tam ještě velké mínus, že tam nenajdete stín. Pokud chytnete tak úžasné počasí jako my, tak si brát čepici, nebo klobouk. Ono to bude rok od roku lepší, jen co stromy povyrostou, ale nyní je to akorát na úpal.:)
Na konci parku je velké dětské hřiště s prolejzačkami a stánkem s občerstvením, kde si mohou děti zablbnout a dospělí si vypít v klidu kafe.



Na kolik výlet vyšel?
  • Vstupné – 400 Kč
  • Ostatní – 150 Kč
  • Nafta – 200 Kč
    ——————-
    Celkem: 750 Kč

 

Celkově výlet hodnotím

 

Kde park najdete?
  • Minieuroland Park Miniatur
    57-300 Kłodzko
    ul. Noworudzka 11

 

Žádné komentáře:

Okomentovat